Diffrent

2012-04-17 | 20:03:59

Ett tag sen nu, men jag har inte haft så mycket att skriva eftersom jag inte gjort nåt speciellt på lovet. Tog det lugnt, träffa vänner, festa, jobbade.. ja standard typ! Jobbade i helgen som var och ska snart få min första lön, faaaaaaan så underbart! Jag bara behöver pengar nu.. haha en kul grej då! Jag fick månadspeng (vet inte vad de heter) den 15de var skyldig två personer tillsammans 400 spänn, då hade jag bara 580 kvar för jag låg minus också. Sen så har jag klippt mig och 320 spänn så, just nu har jag liksom typ 200 spänn kvar och fick dom i förrgår.. great! Pengarna flyter iväg :( så för mina sista pengar ska jag alldeles strax beställa Sheercover smink! Vilket jag längtat efter, det verkar så bra :D Så hoppas det är de nu också!

Hittade här om dagen ett av mina blonda löshår från jag var blond, testade det tillsammans med det svarta! Vart lite annorlunda men ballt tycker jag, vad tycker ni? :)

On my way to rimbo

2012-04-09 | 15:57:02

Färdig fixat och myskläder är på. Nu drar vi iväg till rimbo och handlar kvällens mat och annat sen plockar vi upp tjejerna och drar till mig för en myskväll med massa godis och filmer :D
Körde på en mössa idag också, eftersom min utväxt är så jävla stor.. haha men det ska jag fixa när pengarna kommer!


Training

2012-04-09 | 13:42:53

Efter en tjockis helg så är jag tillbaka. Så nu ska jag ställa mig på crosstrainern och köra ett litet pass här hemma. Jooooobbigt!


Just nu

2012-04-09 | 11:48:01

En perfekt start på måndagen, första dagen på lovet. Säng mys med en nalle puh film, haha kan det bli bättre? :) jo okej det kan det, en pojke hade inte suttit fel bredvid mig just nu! Känns lite ensamt.

Ikväll kommer nog tjejerna hit på middag och lite skitsnack hehe. Blir rå mys eftersom jag inte träffat dom på ett bra tag och saknar dom som fan :(


Svullar som aldrig förr

2012-04-08 | 15:44:24

Fan vad skönt det har varit att vara ledig ifrån jobbet den här helgen. Kände att jag verkligen behövde det, har varit så himla trött dom senaste dagarna. Och sen så är det ju lov också det är ett plus ;)
I fredags blev det lite festande, men fyfan vad segt det var. Aldrig varit med om nåt segare, haha tror alla var en aning trötta asså.. men jaja trevligt var det iaf:)
Just nu sitter jag helt själv i kimpaz soffa, spelar mobil spel och käkar godis mesans han är inne och diskar. Blä jag känner mig som värsta tjockisen.. Svullat godis hela helgen, så jag måste dra till gymmet imorgon och träna bort godis magen haha :)


Porträtt på mig

2012-04-05 | 22:46:04

Här är två av alla bilder som blev tagna idag. Haha, jag vet att jag behöver färga utväxten så klaga inte :)
Bilderna är tagna av, Jennie Griberg och jag som modell.

Glad påsk

2012-04-05 | 21:50:00

Woop woop! Påsklov nu då, grymt skönt. Slutade kvart i ett idag också, och hade bara syslöjd, idrott och hemkunskap sen slutade vi. Bra start på dagen :) med kvart över två bussen drog jag till Norrtälje och träffade Jennie min underbara syssling! :)
Vi fotade en del och tog det även rätt chill, längesen man såg henne så det var grymt! :D

Eftersom det snart är påskafton också så fick jag ett påskägg nyss också av päronen, goooott! Så nu ska jag smaska på det och sen dra slaggen:)

 


Fjärde april 2012

2012-04-04 | 13:12:28

Matteprov, noprov avklarat! Skönt så fan. Snart är det bara 2 månader kvar i den här skit skolan, underbaaaaart var ordet! Idag är näst sista dagen innan påsklovet också och dagen har varit lugn. Inte mycket gjort, haft idrott och lite sånt. Så på fredag ska det firas.. ;)


Godmorgon

2012-04-02 | 08:35:24

Jag kom precis till skolan, fick skjuts av Kim så det blev lite sovmorgon. Sköööönt! Dagen spenderas som vanligt i skolan fram till tre efter det träffa vänner sen på kvällen ska jag kötta på gymmet.
Dagens facelook ser ut såhär.. (jag har löshår men innanför halsduken) körde också på utan mascara. Ovanligt för mig :)


Baksugna

2012-04-01 | 21:10:43

Andra helgen avklarad på jobbet. Varit en lugn helg, inte alls mycket folk på jobbet. Skönt men långtråkigt, eftersom man knappt gjort något då. Meeeen vafan, får ju lika mycket pengar ändå hehe;)
Idag har dom hållet på i köket lite (för er som inte vet så renoverat vi hela köket, hallen och vardagsrummet) satt lite kakel i köket och så. Grymt snyggt! Så idag när jag kom hem så började jag och Kim med att baka lite chokladbollar och nu håller vi på med pizzarullar. Man blir så jävla baksugen när det är nytt och fräscht ;)
Jaja, nu ska vi göra iordning rullarna sen blir det sängen.
Kramiiiis

 


RSS 2.0