Dag 12 - Bästa filmen

2013-02-28 | 16:58:00

Jag har sett så sjukt många filmer i mina dagar så jag tycker det är svårt att välja, tycker det finns jävligt många bra filmer! Men en film jag såg rätt nyligen, som verkligen fastnade i huvudet var den nya filmen Flight, den var verkligen hur bra som helst.. såååååå värd att kolla! Om ni inte sett den, så ta och gör det. Jag lovar ni blir inte besvikna:) dock missade jag slutet men ska nog ta och kolla på det nån dag haha.. filmen har en så sjukt bra story iallafall, så slutet borde jag inte bli besviken på iallafall hoppas jag haha :D

Dag 11 - Mitt drömyrke

2013-02-27 | 16:44:00

Asså jag tycker det är så svårt att säga nu vad jag vill jobba med när jag blir äldre, men ja det jag är insiktad på just nu är att jobba på ett litet konditori.. eller varför inte äga ett eget sött konditori med en vän eller nåt! Det vore fan nåt för mig, tycker om att baka osv så det låter väldigt härligt att äga ett eget café!:)
Dock så är jag så dum att jag valde ju Resturang och livsmedel, så jag lagar BARA mat.. för den skolan jag går i har inte bageri vilket suger för jag och bussar/resor långt funkar inte ihop.. därför vill jag inte gå i nån skola i stan eller uppsala vilket är väldigt synd! Då hade jag liksom redan hållt på med bageri nu menmen, får se hur de blir med min plan haha:) är tyvärr väldigt lat av mig så ja man vet aldrig hur detta kommer sluta haha:)

Dag 10 - Någon som alltid får mig glad

2013-02-26 | 16:38:00

Thobias, min pojkvän, är någon som alltid kan vända min sura min till ett gott skratt istället! Jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra om han inte fanns vid min sida, han har ställt upp och hjälpt mig med så mycket problem på så kort tid.. Han har förändrat mig totalt också, fått mig att tänka en extra gång innan jag gör någonting. Jag älskar honom så sjukt <3

Dag 9 - Mina bästavänner

2013-02-25 | 16:27:00

Jag har många fina vänner som man alltid har kul med osv. men jag har tre speciella vänner som jag kan lita på till 110% och jag vet att allt jag säger till dom stannar hos dom.

Anna och jag har känt varandra sen vi gick i typ ettan eller nåt, vi gick i samma klass och var bra vänner som små, tills hon slutade i fyran och började i Rimbo istället. När jag började i sjuan så hamnade vi i samma klass igen och började umgås, och idag är hon en av mina bästavänner som jag aldrig vill förlora! <3

Jag och Ofelia lärde känna varandra som bäst i Nian tror jag det var, vi gick i samma skola 7-9an men vart bättre kompisar i nian. Idag ångrar jag inte en sekund med den där bruden, hon får en alltid på så gott humör! <3

Jag hittade ingen bild på bara mig och Nathalie, så det blev alla fyra:)
Nathalie gick jag också i samma skola och lärde känna i typ tvåan/trean, kommer inte ihåg, vi var små iallafall. Jag kommer ihåg att vi mest började umgås när jag gick i sexan, då vart vi bättre kompisar. Och då hon går en klass under mig så tappade vi kontakten när jag började sjuan och en annan skola. Men nåt år senare tog vi upp kontakten igen, och det är jag grymt glad för! <3

Godmorgon

2013-02-25 | 13:23:01

Vaknade upp bredvid bästavän idag och vi är just nu hos mig farmor och solar, jag solade först och sitter nu och väntar på anna:) grymt varmt och skönt! Känner mig mycket fräschare nu också.. Synd bara att jag blev lite röd på bröstet som ni ser på bilden.. Men det brukar gå över under dagen haha:) har lov nu så jag ska snart dra ner till gymmet och sen ikväll träffa polare och dricka troooor jag!:)


...

2013-02-24 | 23:07:37

Haha guess what we are going to do?


Kvällens projekt

2013-02-24 | 19:53:30

Längesen jag gjorde ett par naglar så tog kvällen för att fixa ett par nya naglar på mig själv :)


Dag 8 - En bild på min handstil

2013-02-24 | 16:12:00

Haha jag måste ha världens dåligaste fantasi, men ja här har ni.. fult som fan!:/

Dag 7 - Mina favoritskor

2013-02-23 | 15:56:00

Jag har väldigt många skor och många jag tycker om, men dom jag använder mest och tycker är snyggast och skönast är nog mina fred perry! Haha ja ni ser ju bara hur slitna dom är. Skosnöret gick till och med sönder i fredags.. haha så blir till att handla ett par nya sånna här snart igen då!:)

Tillbaka till träningen

2013-02-22 | 16:36:25

Wohoooo, så jävla skönt nu har jag lov! (Fast ja jag tjuvstartade i måndags hehe..) så har en vecka lov till nu:) och nu jävlar ska jag ha massa roligt och inte bara ligga hemma och sova.. Jag ska träffa vänner, festa loss, träna hårt, spåra, få en snygg kropp, och bara göra vad jag känner för! Hur skönt som helst, hoppas bara jag inte blir sjuk igen..
Idag vaknade jag vid tio, gick upp och åt frukost, fixade mig lite grann för jag hade värsta morgon frillan haha.. (inte så kul att se ut som ett monster på gymmet) och ja drog så klart till gymmet sen! Körde fett med biceps/triceps och även lite mage! Skönt som fan, dock kommer jag ha världens träningsvärk i magen imorgon haha för helvete vad bra det gick! Jag har alltid haft otränad mage och magen har varit min "svaga punkt" när jag gymmat, men nu måste jag bita ihop och köra så man kan få en finare mage till i sommar:)
Nu har jag precis duschat och sitter i min pojkväns lägenhet i hans kläder och väntar på att klockan ska bli fem/sex då jag ska börja fixa mig för att sedan träffa tjejerna.. Sen så får vi se vart kvällen tar oss:) haha puss


Dag 6 - Bloggfavoriter

2013-02-22 | 15:35:00

Jag läser faktiskt inte så många bloggar, kollar några vänners bloggar lite då och då! Men två bloggar jag kollar flera gånger varje dag är Kissies och Elin Keros bloggar. Kissies blogg läser jag mest för att hon uppdaterar väldigt mycket, flera inlägg per dag och för att hon börjat träna väldigt mycket och ger väldigt bra tips på hur man själv ska göra! Dock gillar jag inte riktigt henne som person, visst hon har blivit mycket bättre och snyggare mot för hur hon var förut, men hon är lite för överdriven haha..
Elin (eller Nevnarien) uppdaterar inte alls lika mycket men läser den för att hon fotar och skriver intressanta saker. Tycker hon fotar som en gud typ haha, hon är riktigt duktig på de:) men tyvärr inte lika duktig på att blogga!

Dag 5 - Något jag vill ha

2013-02-21 | 15:12:00

Det är jäääävligt mycket jag vill ha här i världen, men det jag just nu verkligen vill ha är två dermaler i höften på vänster sida och maaaaaassa tatueringar på kroppen! Vet dock inte om jag vågar haha, men ska nog köra när jag har pengar. Haha ja det vore ju inte fel heller att ha massa pengar heller, är liksom pank nu för tillfället:(
Dock vill jag inte ha den där tatueringen men tog bara någon på google, rätt snygg men inte min stil med massa blommor och färg. Ska jag tatuera mig blir det nog svart vitt bara, inte massa färger tycker inte alls det är fint asså! haha :)

Hemmaplan

2013-02-20 | 19:32:28

Tjeeeeena, sitter hemma hos thobias med honom och Simon.. tar några öl och bara chillar! Thobias satte på en as bra låt som jag fastnat för nu, så måste ju lägga upp den.. enjoy!
 /div>

Myser

2013-02-20 | 16:42:52

Vaknade upp bredvid min sötnos idag, vi sket (igen) i skolan och praktiken, så tog en dag hemma bara han och jag! Riktigt skönt, har hunnit med att ge honom frukost på sängen:) sen så har vi också gjort banan smoothie och ätit lite toast, riktigt gott!! dock vart smoothien inte som jag hoppats på, lite misslyckad men vafaaaaan..
Snart ska vi dra iväg till honom och bara ta de lugnt, eller ja vi får se vad vi hittar på:)


Dag 4 - En låt med många minnen

2013-02-20 | 15:02:00

Jag vet inte riktigt nån låt som har så många minnen för man byter alltid låtar under en kväll liksom så har ingen speciell som jag tänker på, men självklart har jag en låt som väcker lite minnen från en kväll men både skratt och tårar.. Flo Rida - Whistle! Den låten påminner mig och i somras för det vart en favorit låt plus att på en fest pressade vi den och det slutade sådär den kvällen, vilket gör att jag tänker på den!
 
Sen har jag en till låt som får mig att skita i allt och bara köra! En sen höst natt satt vi hela natten och dansade till den här låten, så sjukt jävla skön!!

Dag 3 - Mitt rum

2013-02-19 | 14:40:00

Jag har ett väldigt litet rum, finns inte så mycket plats att göra nåt eller ha saker liksom! Men jag har allt man behöver så det duger as bra till mig :) Jag har inte orkar göra så mycket åt alla saker i rummet, snabb städade bara lite så ni får se mitt rum i "original" liksom, lite skräp här och där haha!
Orkade inte ta upp min kamera så blev lite iPhone bilder haha, de får duga så länge!

Mina hyllor och tavlor ser man inte på nån av dom andra bilderna haha, men dom sitter ovanför datorn som ni ser på dom andra två bilderna:) eller hyllorna sitter ovanför datorn och tavlorna har jag bredvid fönstret ovanför sängen!:)

So boring

2013-02-18 | 18:07:41

Blev ingen praktik för mig idag, kände inte alls för att dra dit.. trivs inte riktigt! haha, visst det är en vecka kvar men sjukt jobbigt att pressa sig dit när man verkligen inte vill! Men ja, jag får försöka dom fyra sista dagarna.. blä
Dagen har jag då spenderat hemma, helt värdelöst men jävligt skönt att få sova hihi! Sitter iallafall hemma nu heeeeelt jävla rastlös och väntar på att älsklingen ska komma om en timme ungefär, så ja.. såhär kul har jag just nu!

Dag 2 - Min favorit serie

2013-02-18 | 14:36:00

Jag är inte riktigt den tjejen som kollar eller följer serier, men jag kollade väldigt mycket när jag var lite mindre. Och då hade jag tre favoriter, vampire diaries, one tree hill och 24. Dock kollade jag på 24 för att min mamma gjorde det, och då var jag inte så stor haha, kanske 12 år eller nåt? Kommer inte riktigt ihåg, men den serien är riktigt bra om man tycker om lite pang pang och sånt, är mycket sånt. Handlar om en man som jobbar som agent typ och ska lösa massa saker, så kommer hans familj emellan och det blir massa knas. haha, svårt att förklara men bra är det.
One tree hill kollade jag mycket på när jag var typ 14 eller nåt, lånade alla säsonger av en vän och satt som fast limmad framför tvn, en riktigt bra tonårsserie:)
Och till sist vampire diaries som jag kollade på för nåt år sen kanske, jag slutade kolla på det för att jag inte orkade vänta på att nästa säsong skulle komma haha.. lite tråkigt för det är grymt bra! Går nya säsongen på tv nu, vet dock inte vilken det är men kollade lite då och då faktist!:)
Så om jag ska välja en serie så blir det nog The vampire diaries, lätt värt att kolla på:)

Degar-söndag

2013-02-17 | 20:42:15

Vaknade hemma hos älskling imorse men var tvungen att dra vi elva för han skulle iväg och jobba.. Så jag åkte hem och drog till farmor och lånade hennes solarium:) sen dess har jag bara degat i sängen.. Haha seg men skön söndag! Imorgon blir det upp tidigt för sista praktik veckan, WOHOOOO.. ni anar inte hur glad jag är! Haha slippa det där stället, så skönt:)


Dag 1 - 10 sanningar om mig

2013-02-17 | 14:21:56

1. Jag är en väldigt blyg tjej men när man väl lär känna mig så är jag rätt galen haha
2. Jag önskar att jag vore minst två år äldre
3. Jag är 1.69 cm lång
4. Jag har fett svårt att lita på folk, jätte svårt för att släppa in folk i mitt liv
5. Jag suger på att göra sånna här saker (y)
6. Jag hatar stället jag bor på, så är aldrig hemma
7. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden typ två år så man inte hade haft massa problem nu
8. Jag har tyvärr kort stubin och kan lätt bli arg
9. Jag är en rätt killig tjej, tål inte heller tjejiga tjejer haha
10. Jag umgås hellre med killar än tjejer, då det alltid ska bli så mycke drama med tjejer. Killar är mycket lugnare

Blogglista á la jenny

2013-02-17 | 14:04:25


Need to clean my room

2013-02-17 | 12:13:17

Känslan när man kommer hem till det här och redan är trött och sur.. Värsta som finns haha!


Godmorgon

2013-02-05 | 07:03:36

Började dagen med en fet skål med havregrynsgröt, knäckemacka, ett glas apelsin juice och en kopp te med honung! En perfekt start på dagen, nu hoppas jag på att inte skära upp några fler fingrar haha..:)
Såhär ser jag ut idag iallafall, svart linne ifrån JC | stickad tröja från Carlings | jeansleggings ifrån HM


Lökhackar-tumme

2013-02-04 | 21:40:04

Om jag inte redan sagt det så har jag praktik nu, inne på andra veckan och ska köra fyra! Böt ifrån kallskänken till det varma köket idag och fick till uppgift först att skala 50kg potatis.. Haha om jag har kramp i fingrarna! Sen fick jag hacka massor med lök.. Och ja ni ser hur de gick:) skärde av toppen på tummen NÄSTAN.. sjukt ont iallafall! Dumma kniv:(
Idag sover jag själv så har gjort min en smoothie och myst ner mig i thobias stickade tröja, så mysigt! Så slipper jag sakna honom lika mycket för den luktar honom!!:) ligger just nu och kollar på 2 and a half men, och ska väl sova snart!


RSS 2.0