3 & en halv månad senare

2013-07-31 | 11:59:07

Ääääntligen börjar man se mycket resultat ifrån min träning!! Förut var jag så himla liten, hade ingen rumpa överhuvudtaget haha, men nu jävlar börjar jag få en bulle :D
Det är ca. 14 veckor mellan bilderna, och det syns verkligen resultat:)
Nåt jag inte hunnit berätta är att jag köpt lite kosttillskott också, whey-80, gainer pro och creatine monohydrate. Kört med det ungefär 2 veckor kanske, och tycker det funkar riktigt bra! Men känner att man har mer ork och lust till att träna:) så himla skönt! Precis vad jag behöver för att hålla igång motivationen!


~

2013-07-17 | 23:14:45

Driftin’ to another world, losing touch with gravity
Losing touch with everything, even my own reality
I’m gone


Nyttiga chokladbollar

2013-07-10 | 23:44:32

Längesen man bloggade nu.. Men mitt liv just nu är väl, jobba, gymma, äta, sola, sova just nu så de händer inte så mycket!
Drog iaf hem idag för första gången på länge själv, thobias är hemma hos sig idag. Så jag passade på att prova baka lite nyttiga choklad bollar:D dom smakade faktiskt riktigt gott, dock lite torra men annars var dom goda:)
Gjorde mig också en god middag efter ett benpass, och efter det blev det solariet.. Skön dag även fast man inte fått så mycket gjort haha:)


RSS 2.0