Igår kväll

2013-06-24 | 16:14:06

Jag och thobias tog en cykeltur igår kväll, var fett skönt väder så vi passade på när vi äntligen hade orken haha:) tog med oss lite fika och fiskespön så fiskade vi lite! Sjukt mysigt men dock väldigt mycket mygg:(


Kvällens sysselsättning

2013-06-12 | 23:35:17

Sysselsatte mig med att göra naglar idag efter jobbet. Tänkte göra ett par tills fredag då min pojkvän tar studenten. Dom blev sådär men vafan.. De duger till mig:) är inte då kräsen!


Morgon pigg

2013-06-05 | 08:21:17

Känns som det bara går sämre och sämre när jag springer.. Kan iofs bero på mitt knä, det pallar knappt springa:(
Men har iallafall försökt och det är jag glad över! Körde ett biceps pass nu på morgonen också, men hann bara en halv timme då gymmet öppnar 7 och jag måste ta 8 bussen och måste hinna duscha/äta/fixa mig innan haha:)
Nu är jag iallafall på bussen påväg till skolan, vi ska ha restaurangen öppen för sista gången idag! Så kommer gå längre i skolan, till ungefär 18.00:( bläää.. Menmen


Uppe med tuppen

2013-06-05 | 06:15:58

Kunde inte somna om idag och jag vaknade 05.45 så gick upp och tog en macka med kesella, skinka, sallad och en kopp te! Ska snart ut och springa sen när gymmet öppnar ska jag dra ett litet styrkepass:) riktigt skönt att kunna vara så pigg att göra det!


Fitnessfighten

2013-06-03 | 20:55:00

Jag är så jävla nöjd, den här månaden med bara träning är över och jag har gått upp 1,3 kg!! Känns hur skönt som hellst, fortsätter jag såhär så kommer jag bli större och få riktigt bra resultat.. hoppas jag haha:)
Nu väntar jag bara på att få bli nominerad till tävligen, fast man vet aldrig iofs om jag kommer med haha, men får hoppas på det bästa :D

Skrev i mått och skrev en motivering idag till tävlingen, skriver den här nedan:
Vikt: +1,3kg      Midjemått: +2cm      Vilopuls: -12 slag per minut


"Jag har under en längre period, nästan fyra år, jobbat fram och tillbaka på egen hand för att kunna gå upp i vikt. Men det har gått som en berg-och dal bana, alltså jag har ledsnat när jag inte uppnått något resultat. Jag har alltid varit smal och velat gå upp i vikt, skapa muskler, helt enkelt bli lite större. Jag har prövat allt ifrån träning till att bara äta dålig skräpmat, men inget av det har gett så mycket resultat. Jag var på väg att sluta bry mig men tänkte ge det en sista chans och är väldigt glad över det. Hittade world of shape och dom har hjälpt mig, stöttat mig, gett mig bättre självförtroende och verkligen fått mig att vilja fortsätta att träna och äta rätt.

Jag visste först inte vad World of shape var för något, det enda jag visste var att min mamma provade det och det gav verkligen resultat. Jag tänkte det kan ju inte bara vara för människor som vill gå NER i vikt och nej det är det verkligen inte! Jag har bevisat för mig själv och andra att det är inte så svårt, bara man har viljan och tron på att det går så går det. Tack vare world of shape så har till och med jag fått tron och viljan till att kämpa för något jag verkligen vill uppnå. Jag har verkligen fått en bra kick av den här månaden och jag känner att om jag inte varit med i world of shape så hade jag aldrig varit så här motiverad och intresserad av träning, så otroligt glad och stolt över denna månad.

Vill verkligen tacka för att ni finns och har gett mig motivationen tillbaka!" - Jenny Grandin

RSS 2.0