Segt idag

2013-10-31 | 14:18:18

Kom precis in ifrån en snabb promenad/en långsam pw haha.. Blev nåt där emellan! Gick bra första fem minuterna men sen så började jag känna att mitt ben värkte.. Trodde det hade blivit bra från i helgen då jag ramla från en trappa (HAHA) men nej inte helt okej:(
Nu blir det lunch, dusch och sen dra iväg för å träffa bästis!:)


Dagens form

2013-10-31 | 12:56:52

Ska alldeles strax gå en promenad/pw som jag sa tidigare, men var bara tvungen och ta lite bilder innan haha! Måste ju ha bilder så man ser förändringar osv, så tänkte visa er hur min form ser ut idag och hur långt jag kommit! Tyvärr så har jag varit en jävel på att köra överkropp och nästan glömt benen, då jag hatar att köra ben.. men dom ska snart komma ikapp de lovar jag:D
 

Godmorgon träningsvärken

2013-10-31 | 11:04:26

Vaknade med världens jävla träningsvärk i bicep och bröst imorse, haha kunde knappt resa mig ut sängen! Så vi gjorde ett väldigt bra jobb igår:)

Idag skulle jag dragit till gymmet med blir nog inte så, känner att jag har för mycket träningsvärk och att min kropp borde få vila lite:) laddar istället med en stor frukost inför en power walk! All träning är bra träning:)

Knäckemacka med keso, skinka & ruccola, low carb yoghurt med basmusli & banan, sen ett ägg och ett glad vatten!

Late dinner

2013-10-30 | 21:39:27


Dagens middag, som dock är väldigt sen hahahah, blev iallafall mycket kyckling med tomat/sötsursås, lite pasta och ruccola sen även ett glas funlight till! Riktigt gott :) måste också skryta med att jag gjort maten helt själv, provade mig bara fram med lite ingredienser och faaaaan vad gott de blev :D en riktig höjdare!!

Watch your back, or I'll bite you

2013-10-30 | 21:22:16

Gaaaah så slut jag är i mina armar! Dagens gym pass bestod av biceps, bröst och underarmar och helvete vad bra det gick, inte gått såhär bra på jätte längre sjukt skönt! Kanske var för att bästa vän äntligen blivit frisk så vi kunde kötta tillsammans, haha vad vet jag:) Iallafall så körde vi verkligen slut på armarna och brösten, tog i så det brändes och verkligen gjorde ont. Skakade som aldrig förr efter alltså, grym känsla! Efter gymmet så drog vi oss in till stan för vi skulle shoppa lite saker till två halloween fester i helgen. Började med att vi fick stå i en jäääätte lång kö IN till buttericks.. helt sjukt vad det var folk som skulle handla där! Visst är väl inte så konstigt eftersom det är halloween, men fyfan! Efter ett tag kom vi iallafall in och hittade det jag skulle men tyvärr gjorde inte Anna det men hoppas det går att lösa ändå:)
Fick iallafall med mig, stifttänder, linser som är gul/svarta man såg inte så bra på bilden men kommer upp bilder när jag har dom i sen. Sen även ett "vampyr halsband" och fake blod, haha det här kommer bli en bra helg!



Eat to grow

2013-10-30 | 09:22:58



Godmorgon! Vaknade hyfsat tidigt idag och började dagen med en stoooor frukost som består av, gröt med keso, banan & jordnötssmör, två hemmagjorda mackor med skinka & ruccola och sen även kaffe och juice! Faaaan så mätt jag blev nu haha, men taggar till gymmet om en timme med bästavän! Så sjukt taggad, känns som jag har mer krafter än någonsin idag:)

Vaknade även med väääärldens tränigsvärk idag i magen efter gårdagens pass, så sjukt skönt! 

7 veckor

2013-10-29 | 19:01:14

Vet ni en sak? För ett år sen var jag den där tjejen som inte brydde sig alls om vad hon åt, vad hon gjorde och knappt om hur kroppen såg ut. Självklart ville jag ändra på vissa saker men hade aldrig orken eller lusten att ta tag i det. Jag var världen godisråtta och köpte godis, eller nåt onyttigt överhuvudtaget, varje dag, åt dåligt heeela tiden. Donken minst 1 gång per dag, helt galet att jag varit sån person!
Idag sitter jag här och mår bättre än jag nånsin gjort, äter så bra jag bara kan, tränar minst 5 dagar i veckan, är knappt aldrig sugen på godis, sparar pengar så in i helvete! Ni anar inte hur stolt jag är över mig själv, och det är fan sällan jag säger eller ens känt såhär. Jag är verkligen påväg mot toppen.. har börjat min vandring mot mitt mål och ska fanimej aldrig lägga av. Det är det här jag lever och brinner för, så jävla underbart att äntligen hitta nåt man verkligen tycker är roligt! Att ha kämpat i flera månader med både upp och nergångar, vilket tyngt en mycket men ändå kämpat vidare har gjort mig så stark i sinnet. Jag vet att jag kan om jag vill, hade aldrig bara insett det förän jag började se skillnad på kroppen, se skillnad på hur jag mått och hur jag förändrats.

Här är en bild på mig som visar min skillnad efter sju veckor, dock är högra bilden ungefär 3 veckor gammal nu.
 

RSS 2.0