French manicure

2012-08-30 | 10:38:12

Glömde skriva igår men testade ju göra naglar igår och dom vart faktist bättre än tänkt, dock är det jävligt svårt att göra på sig själv!:)
Så idag kommer en vän hem till mig så ska jag göra hennes naglar, och hoppas på att det blir bättre än mina:)


Nail 4 you

2012-08-29 | 17:04:55

Var nyss och hämtade ett paket på Ica som jag väntat på! Beställde nämligen lite bättre nagel grejer:) så nu jävlar ska jag testa mig på gelenaglar! Hoppas på bra resultat:)


Fuck, what have i done?

2012-08-28 | 21:22:19

I’m sorry for the times that I left you alone
I’m sorry for the times that I had to go
I’m sorry for the fact that I did not know
That you were sitting home just wishing we
Could go back to when it was just you and me
I’m sorry for the times I disrespect
I’m sorry for the wrong things that I’ve done
I’m sorry I’m not always there for you
I’m sorry for the fact that I am not aware
That you can’t sleep at night when I am not there
I'm sorry for the things that I did not say
All the pain you kept inside you
Even though you might not show
I’ll be the reason for your pain
And you can put the blame on me
I wish I would’ve listened and not be so bad
I’m sorry that your life turned out this way
I’m sorry that it took so long to see
I’m sorry that it took so long to speak
Just a stupid little girl trying to have fun

Onepiece

2012-08-28 | 20:32:14

Fick inget kvällssällskap idag så jag får göra det bästa av saken och mysa själv i min onepiece och mössa!:) Jag känner mig just nu stencool som har rosa onepiece, hahaha! Gulligt.. Jaja, sängen snart för imorgon ska man upp halv sex! Wihoo.. :(


Ny header

2012-08-28 | 19:58:26

Jag kände för lite förändring här på bloggen nu när jag börjat blogga lite smått igen! Lite nyare bilder osv:) så en ny header blev det bara! Ganska enkel vart den men haha mycket bättre än den förra iaf:)


Kockmästarna

2012-08-28 | 17:54:54

Nu har skolan börjat på riktigt! Fått läxor och skit redan nu, fått våra kock kläder som är grymt sexiga haha! Redan börjat nöta på köksredskap idag, jobbigt jobbigt men mycket roligare än att nöta på andra tråkiga ämnen:)
Båtar schema är hur chill dom helst, kärnämnes lektioner som är 30 min bara typ haha sen dom praktiska ämnena (säger man så?) är långaaaa! Love it!
Fast ja, just nu sitter jag och svarar på frågor som vi fick igår som ska lämnas in senast måndag! Men den här gången är jag duktig som tar tag i saken på en gång och inte i sista sekunden:) skönt!


Nail extensions

2012-08-26 | 19:49:58

Om jag inte sagt det tidigare så har jag faktist börjat göra lite naglar! Jag har gjort mest på mig själv men har även gjort på några vänner:) kör dock bara med vanligt nagellack istället för UV-gel, men beställde lite grejer i fredags så nästa vecka nån gång så börjar jag med UV-gel och hoppas på bättre resultat!:)

Här är mina senaste naglar som jag gjort på mig själv, silvriga med glitter rand:)


Steker i solen

2012-08-16 | 11:17:00

Godmorgon världen! Skulle egentligen ner till Rimbo idag och träffa tessan men det blev inte så, så jag ligger just nu och solar istället:) sjukt varmt väder idag asså, inte ens några vindar så det är nästan för varmt haha! Det kom värsta mörka molnet tidigare med lite regn men det slutade rätt snabbt, skönt:D
Lite senare blir det rimbo ändå, men då ska jag träffa anna och hoppas på att vi hittar på nåt kul:))


Välkommen till Rimbo

2012-08-15 | 22:44:33

Trött och osminkad tjej tänkte säga godnatt med ett litet inlägg! Blev en seg kväll framför datorn bara, jätte tråkigt men i helgen då jävlar måste det festas. Just eftersom det är sista helgen på sommarlovet, ush fy och blä.. skolan igen på onsdag! Lite nervöst eftersom man börjar första i en helt ny skola, ska bli kul på ett sätt med nya klasskompisar men det där med att gå upp klockan halv sex varje dag är inte riktigt min grej! haha
Slänger in en skön låt som jag har lyssnat på hela kvällen, haha gjort av några ifrån rimbo! Lite coolt faktist:)


Boring night

2012-08-15 | 19:48:29

Somnade på soffan en stund och vaknade till middagen igen, speedad som en.. ah jag vet inte vad! Vill göra nåt, vill ha kul, vill festa, vill träffa vänner, vill INTE bara vara hemma denna kväll och ha tråkigt! Men det verkar vara en sån kväll där alla är hemma och chillar, jaja får väl göra det jag med:) lägga mig i sängen med en film och äta mina nygjorda chokladbollar! Mums:)


15 aug 2012

2012-08-15 | 15:49:09

Solade precis i min farmors solarium, skönt som fan! Känner att jag behöver få lite färg tills skolan börjar:) eftersom det knappt varit någon sol ute så får man väl fuska fram det istället haha!
Just nu ligger jag i soffan och glor på tv, vart helt slut efter att jag solade! Vart så sjukt varmt så man behöver vila lite:)


Tooth jewelery

2012-08-13 | 18:02:22

ohyeah! nu sitter min stjärna äntligen på tanden, vart sjukt bra så är rånöjd:)


•••

2012-08-13 | 13:00:36

vaknade tio idag och va super pigg, tror jag va fett taggad på mitt tandsmycke!;) har iaf för första gången i mitt liv inte behövt stressat till bussen, haft rå mycket tid haha! jaja, sitter iaf nu på bussen och ska in och möta upp kim! vi ska ta en sväng runt i Rimbo pch prata lite tills jag sen drar till tandis och fixar min tand;) whoopa!


Godnatt

2012-08-12 | 22:51:21

Dagen har varit seg så nu ska jag dra en slagg. Städat och sorterat om i min garderob så nu får allt nytt plats! Sååå skönt med massa nytt i garderoben nu till skolan börjar igen:) nya klass och ny skola, hoppas man trivs haha!
Imorn ska jag till tandläkaren och sätta dit ett tandsmycke, hoppas det blir bra:D bilder kommer imorn..;) natti


ego

2012-08-12 | 22:39:09

• i just want to hear the words again. •


Bästa fynden

2012-08-12 | 13:09:03

Köpte mig två parfymer på ullared! Bästa köpet faktist, love them:) luktar svinaaagott, haha! Har haft den blåa förut men den tog typ slut på en gång, haha knarkar parfym typ..:)
Båda parfymerna är ifrån Britney Spears.. den rosa heter "Fantasy" och den blåa "Midnight fantasy"!

Gekås ullared

2012-08-12 | 12:34:14

Ojojoj nu var det längesen man skrev här.. ville bara visa att jag lever och hoppas på att kunna skriva lite då och då på bloggen!:) blir nog för det mesta mobil inlägg men de är något iallafall:)
I fredags så åkte jag mamma pappa och Anna iväg till ullared, eller ja vi bodde på ett hotell fredag-lördag och på lördagen shoppade vi loss på ullared.. dyrt blev de, men tur att man har en pappa som kan betala hahaha..:)


RSS 2.0