2012-09-20 | 13:40:47

 

The reason

2012-09-17 | 22:32:00

I'm not a perfect person, there's many things i wish i didn't do but i continue learning.
I never meant to do those things to you.


Shopping sugen tjej

2012-09-17 | 19:49:33

Jag hatar det där ständiga problemet med pengar.. har ju inget jobb längre eftersom att dom la ner, eller ja böt ägare så jag ville inte fortsätta! Så just nu så lever jag på ingenting.. absolut ingenting:( Får pengar den 28de men då kommer typ allting gå åt till massa skit på en gång! vafaaeeenn.. måste hitta ett jobb snart för jag är så jävla shopping sugen så det är helt galet! Inte shoppat sen ullared haha, och de va i somras liksom:( jaja.. har iallafall räknat ut att jag behöver 2839:- för alla dom här plaggen.. yeah de tar nog ett tag innan jag får allt jag vill ha..! bläääääää

RSS 2.0