Sista februari

2012-02-29 | 15:52:09

Jag pratade tidigare om ett par ljusblåa byxor som jag äntligen hittade. Här är dom, och dom är världens skönaste. 299:- på Cubus, lätt värt! På bilden har jag på mig ett par xs och konstigt nog så är dom grymt förstora.. tror det är pga att jag tränar. Jag går liksom just nu ner i vikt, och snart kommer jag gå upp igen då musklerna blir större. Hoppas jag iallafall, eftersom att jag inte gillar när man går runt i för stora byxor. (Om det inte är meningen att dom ska vara stora menar jag då själklart.)

Jobbat idag, blev bara ca. 5 timmar. Kort dag, men ändå känns det som en evighet eftersom att jobbet suger. Men men, haha! Just nu är det över för dagen och jag fortsätter imorn. Nu ska jag kila iväg till rimbo och träffa kim, sen ska vi kötta på gymmet kyss

Dålig mobilkamera.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0