En ängel - block 44

2012-11-26 | 09:51:38

- inget funkar så står du där med mig, du är där för mig. när mörkret smyger sig på tar du min hand å ge mig din kärlek, trygghet till mig.


Glittriga naglar

2012-11-24 | 23:45:15

Beställde hem lite saker ifrån Nagelvaruhuset i veckan, 500 tippar, olika glitter osv. Gjorde nyss ett par lila glittriga (högra bilden), dom vart lite fail men ser faktist bättre ut irl än på bilden:) Dom svarta gjorde jag i torsdags, mina fest naglar hihi! Var liksom på 18-års fest i fredags för Wille, va grymt med folk.. men självklart skulle snuten komma och förstöra mitt i! Men vafan det var kul så länge de varade:)
Dagen har jag spenderat hemma, skönt med lite tid för sig själv faktist. Inte varit själv på flera veckor, men nu får man lite tid att tänka på andra greejer:) skönt som satan!
 
 

Headhunterz

2012-11-16 | 15:29:09

Say whatever you want motherfucker, just say my name.


Världens godaste paj

2012-11-15 | 21:11:33

Den rastlösa bruden drog hit pojken för att umgås med mig lite hihi, så vi bestämde oss för att baka lite och set blev en gaaaaaalet god äppelpaj!
Den är på riktigt världens godaste jag smakat, haha vi blandade i lite mandlar och det gjorde galet mycket!:)


Rastlös brud

2012-11-15 | 16:52:22

Eftersom jag har varit hemma i tre dagar nu och bara haft sjukt tråkigt så blir jag så jävla rastlös.. Får typ panik för att jag inte gör nåt! Haha
Och jag var till doktorn igår (jag trodde jag fått halsfluss igen) men det visade ingenting så jag slapp medicin, vilket jag är sjukt glad över! Skulle inte få träna på 10 dagar annars.. Men känner mig redan bättre så drog ut nyss på en liten promenad helt själv nyss!:) jävligt skönt att bara lyssna på musik och tänka på allting som kommer upp i hjärnan. Haha:) blir nog flera gånger!


Sick

2012-11-13 | 12:48:51

Vaknade upp imorse med värsta ont i halsen och trodde jag hade feber.. Så blev en dag hemma idag! Ligger just nu helt själv i soffan framför tvn och glor på project runway medans man svullar lite:)
Lite senare kommer tobbe hit och jag bara längtar, för jag vet inget värre än att vara sjuk och inte ha nån som tar hand om en! Haha:)


Monday

2012-11-12 | 19:25:06

Som vanligt är jag världens sämsta bloggare men ni får vänja er vid att de kommer ett inlägg ibland bara!:) haha
Helgen har varit seg, har för det mesta tagit se lugnt tagit några öl med vänner bara! Grymt skön helg, behövde ta de lugnt kände jag efter förra veckan.
Idag har jag varit i skolan.. Haft 3 prov idag! Helt sjukt att man inte har prov på typ två månader men sen kommer alla på samma vecka typ! Som de alltid brukar vara då:( men men dom gick sådär men tror jag klarar dom precis:)
Drog iallafall till gymmet efter skolan, sprang 35 min och drog sen hem! Imorgon blire intervall flex pass med mollie, grymt!!:D


Calling - dead by april

2012-11-08 | 14:55:01

I picture you now, Right in front of me
Your beautiful eyes,Looking right at me
Remember the warmth you used to give me
Wish I could bring it back,
Wish I could take it back

Never thought it'd exist,
I never thought it could be...
The second I saw you,
something changed in me !
My feelings flowered up,
and came naturally.
Something changed in me!

Can you hear me calling, Calling for you
Can you hear me screming, Screaming for you
Its like I'm naked out in the rain
Alone and dealing with the pain
Can you hear me calling, calling, calling

Remember the days we spent together
Give anything to have them forever
And all the things we used to laugh at
I Wish I could bring it back,
Wish I could take it back

Now There are things that I never knew
I'm standing out here and I'm calling you
Mean the world to me believe that its true
I love you

Can you hear me calling, Calling for you
Can you hear me screming, Screaming for you
Its like I'm naked out in the rain
Alone and dealing with the pain
Can you hear me calling, calling, calling

Can you hear me calling, Calling for you
Can you hear me screming, Screaming for you
Its like I'm naked out in the rain
Alone and dealing with the pain
Can you hear me calling, calling, calling


8 november 2012

2012-11-08 | 09:48:14

Tjeeeena! Idag är en bra dag, vaknade upp bredvid älskling så de kanske inte är så konstigt:) haha!
Har precis haft samhällskunskap men har en liten rast så ska fortsätta med sh en timme till snart:( menmen, fick reda på att våran svenska lärare är borta idag så vi slutar klockan ett, ohyeah!!
Igår hade förresten jag pch thobias 2 månader, sjukt fort det går asså:)
Har fått min fjällräven jacka också, den kom hem i tisdags, sjuuuukt glad! Fett mysig den är:D så, såhär ser jag ut idag:)


Värdelöst inlägg

2012-11-05 | 20:19:09

Ligger hemma helt själv med fetaste pmsen, varit hur grinig som helst idag! Men snart kommer min fina hit så då blir min kväll fullbordad:)


Party yesterday

2012-11-03 | 14:55:42


RSS 2.0