En stört bra dag

2015-04-02 | 18:56:54

Kom precis hem ifrån ett rygg & biceps pass, gick dock sådär för jag var/är riktigt seg men det kan inte alltid gå bra! :)

Sitter just nu också och äter en dröm måltid, haha! Den ser verkligen inte så rolig ut men helvete vad gott det var.. Fläskkotlett med blomkålspuré och en sallad på morot, vitkål och purjolök, så jääääävla gott! :D

Jobbade även inatt IGEN, haha ja som vanligt men slutade lite tidigare än vad jag brukar vilket resulterade i att jag var sjukt pigg när jag kom hem så tog mig i kragen och drog en springtur klockan 3 på natten. Det var riktigt skönt och är så nöjd att jag gjorde det :) mer kommer det bli!! Är dock inte van att springa därav det dåliga resultatet, men man måste börja någonstans.





Abs and cash

2015-04-01 | 15:34:24

Då välkomnar jag denna otroligt osociala & kämpiga månad som ENDAST består av träning och jobb. 
Kommer bli riktigt segt då jag bara jobbar natt också, men så jävla värt det i slutet när lönen kommer, och till sommaren så klart ;)

Ser även fram emot hur min form kommer se ut till sommaren, riktigt pepp på detta! Har höga förväntningar och mål så detta kommer bli kul att se :D
Måste även säga att jag nog aldrig mått såhär bra (hälsan då såklart), tror en stooor del är pga att jag inte röker längre. Jag känner mig fräschare, piggare och orkar mycket mycket mera än förut. Träningen går så jävla mycket lättare än vad den någonsin gjort, så att sluta röka är nog det bästa valet jag gjort här i livet haha! Det gäller bara att skaffa sig ett mål med det så går det riktigt bra. Mitt mål var att satsa 100% på träningen, vilket resulterade i att det gick mycket lättare än vad jag trodde :) är nu helt rökfri och har varit de i över 6veckor (dock provade jag röka en gång men det var så äckligt, så de gjorde mig mer motiverad till att sluta). Har även sparat över 1000:- så det är bara positivt ;) 




RSS 2.0