Halvårs kort

2012-02-13 | 22:09:38

Gryyyyyymt! Jag fick äntligen mamma att köpa ett gymkort till mig. Har tjatat flera gånger och verkligen sagt att jag behöver träna för att bli piggare och gladare :) Så då sa hon att jag får ett gymkort på ett villkor.. "att du sköter skolan!" Pfft.. lätt! Jag menar, visst jag kanske har hehe råkat somna om och missat en hel skoldag några gånger. Men det beror väl antagligen på att jag inte är tillräckligt pigg. Så nu jävla ska jag kötta, kötta tills sommaren! Jag ska fixa fram, snyggare ben, snyggare rumpa och så ska jag bli lite biffigare i överkroppen :) känns guld!

Dagen har varit lugn, inte den bästa dock men helt okej. Jag har varit trött och tänkt alldeles för mycket på allt och inget, men det ska jag ändra på tills imorgon :) Jag är ju iofs en måndagshatare. Måndagar suger. Man är liksom alltid trött efter helgen så måndagar är alltid bara piss (a)
Men iallafall, morgondagen kommer nog spenderas på gymmet och sen hem till älskling och sov lite.. ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0