Trött jävla brud

2012-03-26 | 22:02:54

Äntligen börjar jag komma på rätt banor igen. Jag har varit sjuk/förkyld ett bra tag, ont i halsen och så så jag har inte kunnat gymma något. Men nu känner jag mig helt frisk så jag drog till gymmet idag efter skolan. Körde tills jag inte hade några krafter kvar och så jag knappt kan stå på benen, en underbar känsla faktist! Då vet man att man har tränat bra och.... kommer få otrolig träningsvärk dagen efter! Haha. Men iallfall så har dagen gått jävligt fort, har bara hunnit gå i skolan, ta en snabbis in till nt, gymmat och sen har jag hunnit med att plugga lite. Vilket behövdes, för jag har glömt gjort en massa.. så ligger lite efter! Men lite har jag tagit ikapp nu ;)

Nu blir det sängen, kyssen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0