Från toppen till botten

2013-04-29 | 16:29:46

Jag kände mig lite varm och konstigt imorse, hade ont i halsen också! Faaaaan att det ska komma just nu.. Drog iallafall hem efter jag gjort provet ( som gick bra:* ) och har sovit sen dess, vaknade för en halv timme sen och mår mycket bättre! Ska knarka te med honung och halstabletter så jag hinner bli frisk till imorgon. Valborg ju förfan!!

Ska även börja tävla/träna på onsdag så måste vara frisk!!! En månads träning, varje dag och bara nyttig mat.. Massa proteiner, ingen dricka, cigaretter eller sötsaker! Hur i helvete ska det här gå? Hahaha.. Jaja får tänka på att jag har chans på 21.000:- ;) grymt! Får ju även snygg kropp på det :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0