18 januari 2013

2013-01-18 | 12:39:56

Vaknade upp i stan imorse, följde med thobias dit till hans "bror"! Vi fick låna han lägenhet över natten för att Tobbe skulle jobba i stan idag, och jag hade inte så mycket för mig så följde med! Var meningen att jag skulle gå upp 06.30 för att hinna med t-banan till tekniska och sen ta norrtälje bussen till skolan.. Men som vanligt så kom jag inte upp så sov till halv nio ungefär, och kom till rimbo vid elva igen! Blev ingen skola för mig idag heller, så just nu sitter jag framför tvn och har precis ätit så väntar på att maten ska smälta lite sen blire en hårt gym pass!
En jävligt skön fredag måste jag säga, för ikväll ska jag dra och träffa brudarna, dricka lite och ha feting kul:D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0