Dag 17 - Det värsta jag vet

2013-03-05 | 19:02:00

Något som jag verkligen HATAR är att bråka med någon man älskar.. det kan vara en vän, pojkvän eller familjemedlem! Det är fan det värsta jag vet, det gör ont i hela kroppen och det ända man tänker på att just det bråket man haft men den nära & kära. Om man kanske sårat den eller själv blivit sårad, spelar ingen roll det gör lika ont hur som helst. Fast nästan värst är ju att såra någon, det är bland det jobbigaste jag vet! Jag har liksom varit med i nästan ett år och mått skit för jag sårade någon förut, det gör ont.. som en kniv i hjärtat och man vill bara dö! Den enda jag vill när jag sårat någon är att gottgöra den på något sätt, men det gör ännu ondare om den inte ens vill det eller vill se en. Att man sårat något så mycket så den inte ens vill se eller prata med en, DET ÄR SMÄRTA!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0