Stor fet diss

2013-03-24 | 12:06:23

Nåt jag verkligen aldrig kommer förstå är den här grejen med att gå runt med förstora, hårda jeansjackor.. Vad fan tänker man med när nan bär dessa kläder? Jag menar hahaha huuuur fult är inte detta? Blää säger jag bara, ush..
Och oftare och oftare ser jag killar som är hur spinkiga som helst, som har förstor jeansjacka som dom försvinner i och förkorta byxor, plus en mössa som är så uppvikt att den nästan ramlar av huvudet.. Värmer inte ens öronen? Är de snyggt liksom.. Nej inte ett dugg!! Blä asså människor är så wierd idag. Det är så gammalmodigt typ, jag känner bara vafan lev idag och inte på fucking 80-talet typ..


Kommentarer
Postat av: Deniseeenennnennene

Hahhaahhah exakt jenny!! fan vad rätt du har hhahaha

2013-04-07 @ 12:02:30
URL: http://denisediaz.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0