En vecka sen start

2013-05-08 | 09:44:17

Idag har det gått en vecka sen starten på min träning, känns sjukt jävla bra då träningen verkligen tagit! Dock är maten lite jobbig då man inte får äta socker eller nåt..:( tjuvåt faktiskt en liten chokladbit igår hehe busigt! Men var faktiskt på bio:)
Sitter iallafall och äter lite frukost och jag stannade hos tobbe istället för skolan, mådde lite sådär så får ta och vila lite!:)
Idag blev frukosten gröt, keso och jordgubbar (det godaste på länge då jag bara annars ätit osötad yoghurt och basmusli..) och till det blev de två havreknäcke med keso, skinka och tomat! Så gott:)
Nu ska jag käka upp sen blir det ut i solen och steka sen förhoppningsvis träning, om jag mår bra:)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0