Mellanmål

2013-05-22 | 20:33:20

Vaknade imorse och var helt slut i kroppen efter gårdagens träning, skönt men ändå väldigt jobbigt då jag knappt kom upp ur sängen! Ville bara ligga kvar, men det fick jag inte.. Haha! Var iallafall till skolan och vi var på studiebesök på Systembolaget, haha var väl sådär, fick inte reda på så mycket eller så men ja!
Efter skolan blev det iallafall gymmet med en timmes "vanliga" pass och en timme armar och rygg igen:) grymt skönt!
Nu sitter jag iallafall hemma och käkar ett nytt mellanmål jag hittade idag, riktigt gott faktiskt! 140g kvarg, 10st hallon, 10g basmusli och 5st cashewnötter, rekommenderar jag starkt!
Ett tips är att mosa hallonen och blanda allt också, blir lite godare då:)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0