Mellanmål

2013-05-06 | 20:50:19

Sitter just nu och käkar lite mellanmål eller vad man kallar det, kvällsmat(?), det består i alla fall at 140g keso och 50g banan! Trodde inte de skulle smaka bra alls men det var faktist gott:)
Idag har jag hunnit vara i skolan och göra ett prov som gick riktigt bra faktist, efter det drog jag direkt till gymmet och körde en timmes träning. Idag gick övningarna mycket bättre faktist, fast körde mer vikter än innan och känner att kroppen är helt mör:) som det ska vara alltså!

Fick en kommentar där jag skulle lägga upp lite övningar jag gör, men det får jag göra i ett annat inlägg nån dag när jag har tid, för nu har jag inte så mycket tid då jag ska duscha snabbt och plugga..yey!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0