Jag försöker igen

2014-02-03 | 21:35:00

Tänkte bara visa er lite av mitt 2014, en bra jävla början på det iallafall! 1 månad har gått och jag har hunnit med riktigt mycket känns det som, känner på mig att det här året är mitt.. det kommer blir grymt!:) Har hunnit fylla 18, tagit min första lagliga utgång, tatuerat mig, kört mitt första träningspass på 6 veckor, var sjuk länge innan jul och nyår.. men nu är jag tillbaka! Så har äntligen börjat kötta ben och rumpa på gymmet så äntligen ser man en liten kula på rumpeeeeen haha! Har även hunnit ta en fotodag med min syssling, ställde upp som modell och bilderna vart faktist väldigt bra! Äntligen fastnade man för en gångs skull på bild haha.. :)
Men nu tänkte jag iallafall att eftersom jag ska bli ÄNNU mer seriös med träningen så kan jag passa på att blogga lite då och då, när jag kommer ihåg haha för att se själv hur långt jag kommer i träningen:) sen om folk vill läsa är en annan sak! Mest för att det är roligt att gå tillbaka och se hur mycket man utvecklas!

 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0