Triceps & rygg

2014-02-06 | 20:53:00

Asså jag kommer nog aldrig förstå min kropp.. jag hade precis blivit frisk och så i förrgår så började jag känna att jag hade ont i halsen och kände mig hängig. Trodde det var feber på gång, så var hemma och tog det lungt hela dagen! Sov igenom hela dagen nästan haha (riktigt skönt). Men iallafall så igår när jag vaknade så mådde jag hur jävla bra som helst, haha sjukt men jag drog faktist ner till gymmet och köttade på ett ben pass och det gick jävligt bra! Min kropp är riktigt konstig ibland haha, eftersom jag också idag har mått hur bra som helst:) skönt iallafall att det inte blev nån feber eller någonting! 
Jag har iallafall idag varit på gymmet igen med bästavän och vi köttade ett riktigt bra rygg och triceps pass, braaaaa jävla pump i ryggen alltså! Brukar inte ha så bra övningar som verkligen tar, men fick tips förut på några övningar som jag prövade och shit vad bra dom var. Galet vad trött man är i ryggjäveln hahaha! Men jag ska frammåt så that's the point!!
Sämsta bilden men den får duga!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0