Laddar nya krafter

2014-03-23 | 23:49:55

Ett inlägg ifrån en snorig, hostig och febrig Jenny.. Fick fetaste förkylningen i fredags, vaknade upp med jätte ont i halsen och det har inte gått över än. Riktigt segt faktiskt, då jag är helt sjukt taggad på att gymma. Så himla tråkigt när det blir såhär, man lyckas alltid på ett eller annat sätt bli sjuk.. Men ja det är bara att bita ihop, vila och sen tagga till gymmet när man är frisk och kry igen :) Stannar nog hemma imorgon från skolan också så jag hinner krya på mig helt och slippa gå runt och snora hela dagen haha.. inte så kul de!
Beställde hem nya grejer ifrån gymgrossisten och MM sports för nån vecka sen, riktigt nöjd över produkterna!! Köpte en ny gainer pro som jag hade förut, riktigt bra för återhämtning & viktökning, sen även en till Creatin Monohydrat och sen provade jag även BCAA-XX och den tycker jag har funkat jättebra för mig! Känner ett otroligt fokus när jag är på gymmet och återhämtar mig nästan direkt efter gympasset, så grymt :)

Min rumpa har växt på några månader!!

Låren jobbar jag förfull på just nu, tar tyvärr en jävla tid och dom är inte stora nånstans men det kommer:)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0