Uppe med tuppen

2015-03-24 | 07:17:53

Godmorgon världen! Och vad i helvete gör jag vaken? Haha, vaknade nämligen 06.30 och var super pigg, för första gången somnade jag tidigt igår kväll (runt 22.00) och inte känt mig såhär utvilad på bra länge! Stört skönt :) 
En vanlig jobb dag hade jag somnat vid det här laget, så det är ju en liten omvändning.
Det bästa med att vakna såhär tidigt är ju iallafall att det är lite folk på gymmet, så ska slänga i mig min frulle och sedan köra ner till mitt kära gym!

Startar dagen iaf med rågbröd + pålägg, 4dl lättmjölk (brukar köra röd mjölk men den var slut), en liten kvarg med nötchokladsmak, en banan, te med creatin (väljer att blanda det i teet för bättre smak) och lite täääääbblets! Redo för denna dag 💪



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0