Godnatt

2012-01-26 | 22:17:11

Jag klarade franska provet idag, känns skönt eftersom att jag egentligen är sjukt dålig på franska. Men efter pluggandet igår kväll så klarade jag det. Det känns skönt också att jag har fått två prov ur huvudet, nästa prov äv inte föräns den 7/2.. vilket är nationella prov i svenska. Vi ska sitta i två timmar och skriva nån jävla uppsats grej. Fan för det! Jaja, bättre att få det överstökat.
Blev en hemma dag idag efter skolan, tog tre bussen hem och har tagit det lugnt fram till middagen för efter den så tog jag och gjorde mina dagliga rumpövningar och några vadövningar.. jag känner på mig att jag inte kommer kunna resa mig ifrån sängen imorgon för att träningsvärken kommer bryta ut. Haha! Jobbigt, men då vet man att man jobbat bra med träningen. Imorgon blir det lite paaarty med tjejerna och några flera. Grymt! Så jag hade tänkt lägga mig lite tidigare idag än vad jag brukar, så nu är ungefär bra! Haha.. blir runt tolv/ett tiden annars och då är jag alltid död på morgonen.

Körde med en liten fake näspiercing. Tycker det är så jävla snyggt så jag ville testa, vågar dock inte ta ett riktigt hål så en fake passar bra till mig ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0