Jofama by Kenza 3

2012-01-20 | 16:56:52


Ohyeah! Nu så, nu har jag äntligen varit och hämtat jackan som jag pratade om tidigare! Så sjukt nöjd att jag köpt den. Tyvärr så var det dyrare än väntat men det var värt det. Måste bero på att dom köpte hem bara en jacka till mig liksom, så jag fick betala 2499:- istället för 2195:- men vafan, man lever bara en gång :) Köpte med mig en vit halsduk och ett par passande vantar idag med. Liksom är man svarthårig tycker jag att man måste visa hårfärgen och inte gå runt med en svart hals duk, så en vit och skön blev det :D

Bloggtorkan beror på att det varit en magsjuke period här omkring. Hela min familj och vissa vänner har varit sjuka. Trodde dock att jag skulle klara mig eftersom att min P-stav ska skydda mig mot det, men den här gången gick det inte. Så jag har legat ifrån i Tisdags tills idag. Idag kunde jag äntligen äta som vanligt och gå ut bland folket som vanligt :) Skönt! Ska till och med ta hit tjejerna ikväll och bara mysa. Ta det lugnt liksom :)
Nu blir det till att laga lite mat med familjen, myyyyyyyys!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0