Vanlig vardag

2012-01-25 | 21:30:14

Jag känner att mina vardagar börjar bli tråkiga att skriva om, jag gör ungefär samma sak alla dagar. Tränar, pluggar, städar osv. Det är ju liksom helgerna som är roliga att läsa om :) Men jag tänker fortsätta skriva och ni kan skita i att läsa, kolla bilderna istället! haha.. :) så ja min dag.. kan ni gissa? Nejdå jag kan berätta att jag varit i skolan och hade äntligen so provet, det gick ovanligt bra faktist. Fick i och för sig massor med hjälp igår kväll när jag pluggade så det fastnade i mitt huvud bättre. Jag kom hem vid fyra och då sprang jag in till farmor och solade i hennes solarium. Sjukt skönt säger jag bara! Fick till och med en ganska synlig rand, så stolt. :') Efter det tog jag och bytte om till träningskläder och tränade ben & rumpa som jag sagt förut. Sen tog jag en snabb dusch och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Funderar på att ta en kopp te och lägga mig undertäcket och slå på en film, hur guld? :)

Imorgon åker mitt hjärta iväg till fjällen också.. fan så jobbigt det kommer vara utan honom! Han kommer i och för sig hem på söndag men känslan av att han inte är i samma stad som mig gör mig ledsen :(

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0