Första dagen på jobbet

2012-03-24 | 10:30:46

Ooouff.. nervöst! Jag har nämligen skaffat ett helg jobb, och idag är första dagen jag ska jobba där. Jag har aldrig liksom jobbat själv någonstans, har alltid haft med mig en vän eller så :) Ska bli grymt spännande men väldigt nervöst är det nu innan iallafall. Jag ska jobba på ett café i rimbo och jag hoppas varkligen att det går bra :) Att dom trivs med mig osv, haha!
Så dagens jobboutfit är bara helt enkla svarta kläder. Ni får också en bonus bild på min facelook.. haha!

Varför det är så sökigt i mitt rum (bild 2) är för att vi håller på att renovera köket och vardags rummet, så var tvugna att ställa in saker i mitt rum! Så tro inte att jag aldrig städar ;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0