Jimmie Strimmell

2012-03-23 | 18:42:43

Jag har gått och blivit kär, kär i Jimmie Strimmell jag menar hur grymt sexig är han inte? :D Jag bara älskar tatuerade killar, finns inget finare. En dag ska jag gifta mig med en hel tatuerad, biffig kille som är världens finaste. Gaaaash! Kolla bara på bilderna här neranför, man kan inte säga nej. :)
För er alla som inte vet vem Jimmie är, så är det den där killen som "skriker" eller growlar i Dead By April.
Det roliga är att jag faktist inte vetat att DBA är ifrån sverige, hehe.. fick veta det när dom var med i melodifestivalen. Och det var då jag hittade Jimmie, hehe! :)

Det finns faktist snygga killar ifrån Sverige också ;) tss..



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0