Soffhäng med hunden

2012-03-25 | 19:24:38

Nu har jag jobbat två dagar på caféet, och det har varit grymt roligt! Underbara människor att jobba med också :) Så det känns grymt skönt att ha roligt och få pengar för det, jag menar hur nice låter inte det? Lätt något jag skulle kunna jobba med :)
Jaja, just nu sitter jag i soffan här hemma med lilla mille och kollar på lite tv. Jag är rätt trött efter jobbet så det blir en lugn kväll och sova tidigt så man orkar upp till skolan imorgon. Och imorgon blir det hård träning på gymmet, guuud så skönt! haha :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad kul att du tycker mitt rum är fint! :) i mitt gamla rum så blir det ungefär som ett kontor/gästrum.

2012-03-25 @ 21:00:13
URL: http://maalinanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0